Recopilació d'articles publicats en diferents revistes.

dimecres, 13 de maig de 2015

EL MEU VOT PEL DIA 24 DE MAIG



El ventall de candidatures aspirants a l’Ajuntament de Granollers no ho posa massa fàcil a l’hora de decidir el vot. Tinc molt clar que en el vot municipal les persones pesen molt i molt més quan ho han demostrat abastament i amb eficàcia. Però el meu vot no el decidiran enguany les persones. M’he repassat les nou llistes i en vàries hi he llegit noms d’amics que em mereixen tota la seva confiança. Però aquestes eleccions municipals a Catalunya juguen molt i molt fort en la necessitat de tenir uns Ajuntaments clarament alineats amb el tema identitari que crida amb veu potent la llibertat i la independència. Moltes persones a Granollers coneixen prou bé quin és el meu pensament i és precisament aquest pensament el que decidirà el meu vot. Entre les nou candidatures, només tres em mereixen ideològicament la meva confiança. I sense manifestar per quina em decidiré tinc tot el dret democràtic de dir clarament quines són i estic convençut que hi haurà algú que no em comprendrà. Elles són: CRIDA PER GRANOLLERS-CUP, ERC-ACCIÓ GRANOLLERS i CIU. L’ordre no indica cap mena de preferència, però el meu vot el rebrà una d’aquestes tres candidatures i encara hi afegiré més si la meva col·laboració pot ser-els-útil, estic totalment obert a col·laborar-hi. Perquè penso que una majoria independentista, ara i avui, és necessària i imprescindible per a Catalunya. Perquè els problemes de Catalunya només els poden solucionar partits clarament independentistes. El moment polític de casa nostra no pot estar a l’albir de bones propostes quan l’experiència ens demostra que no són tals. Ni la llengua, ni l’ensenyament, ni la sanitat, ni la cultura, nin l’economia, ni l’esport, ni el lleure poden continuar confiant en un model d’estat que quan parla de Catalunya mira cap a una altra banda. No podem confiar en un estat que impedeix al President del Parlament Europeu rebre els representants de l’ANC. A l’Estat Espanyol no hi ha diàleg i ara resulta que a Europa tampoc. El camí de la independència no és només l’Europa dels Estats, ho és també la EFTA, l’Europa dels pobles i Espanya amb l’EFTA non hi pot jugar. La independència de Catalunya no depèn ni d’Espanya, ni d’Europa, només de Catalunya i per això necessitem Ajuntaments catalans independentistes.
JOAN SALA VILA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada