Recopilació d'articles publicats en diferents revistes.

dimecres, 29 de juny de 2016

Sr. Ministre de l’Interior quan una il·legalitat és justícia?



L’escàndol de les converses entre el Ministre de l’Interior i el Director de l’Oficina Antifrau de Catalunya agreuja la seva dimensió quan es justifica en base a unes gravacions il·legals. Acceptem, que no ho crec just, que siguin il·legals, però una il·legalitat jurídica pot legalitzar una il·legalitat contra natura? L’existència il·legal d’unes gravacions no legalitza els fets contra la justícia natural que s’hi denuncien. Sr. Ministre, malgrat no estar-hi d’acord, accepto la il·legalitat però amb aquest fet no puc justificar la seva il·legalitat i davant la societat ni vos, ni el vostre col·laborador teniu dret d’exercir càrrecs públics. Sr. Ministre la criminalització que des d’el govern promoveu contra el govern de Catalunya per posar les urnes el 9N., és una il·legalitat constitucional perquè és un atac directe a la veu del poble que és sobirà i ho és tan quan aplaudeix com quan acusa. I vos i el vostre equip ho sap i malgrat tot no us aparteu d’una comportament basat en la corrupció, que dissortadament per el poble espanyol, té base legal. La meva veu es perd en el desert però la Constitució m’autoritza a manifestar lliurament la meva opinió i la meva és que esteu corrompent la  democràcia espanyola i els catalans, al costat dels acusats, demostrarem al món la vostra il·legalitat  amb l’assoliment de la independència. I penso que estic en el camí correcte. Darrerament he entrat a la pàgina del Parlament Europeu per assabentar-me dels meus drets i de com ho he de fer per fer-hi arribar la meva denúncia contra el govern d’Espanya referent a la nació catalana. Sr. Ministre, aquest dret l’exerciré i convidaré a tots els catalans i als espanyols que pensen com jo, que n’hi ha molts, no en dubti. I sé que el Parlament Europeu escolta i en pren nota. Catalunya és el meu estat propi per convenciment i ho serà políticament i legal. Sr. Ministre no es poden cometre il·legalitats amagant-les valent-se de clavegueres. La història és un procés i de la mateixa manera que avui condemna el govern feixista de Franco, demà pot condemnar el govern d’estil absolutista del seu partit, el PP. Cal ser demòcrata de fet, no només de nom. Sé que sóc molt dur, però més dur és viure en una democràcia manipulada. Vos i el vostre col·laborador us heu denunciat i la història us en demanarà comptes en un termini no massa llarg.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada